sunday bloody sunday

Idag är det söndag.
Den mest ångetsfyllda dagen på hela veckan!
Man får liksom lite smått panik, eftersom helgen snart är över.
Men varför stressa, det är ju bara 5 hela arbetsdagar tills man är ledig nästa gång ;)
Som jag skrev igår, ser fram emot Lördagen. Då Vickan ska firas.
Har dock redan världens i-landsproblem!
VA FAN SKA JAG HA PÅ MIG?!?!?!?!
***
Ska slänga på mig träningskläderna nu och dra till gymmet.
Kör axlar och bål idag tränkte jag.
Efter gymmet väntas det löpträning.
Ska bli otroligt skönt faktiskt.
Att få springa i solsken är ju bra mycket bättre än att springa precis när mörkret har lagt sig.
***
Idag är det ju upplösninen av Handbolls VM.
Blir det våra rödvita grannar som vinner eller blir det de regerande världs-, europa-och olympiska mästarna Frankrike?
Snacka om att vara en stormakt i handboll. De har fan vunnit allt.
Detta är VM-låten för er som har missat den.
Va lite skeptisk i början, men börjar gilla den mer och mer.
Kanske är så också eftersom man förknippar bra idrottsliga framgångar med denna låten, med tanke på vad svenskarna har presterat.
Jag brukar förknippa låtar med olika perioder i livet.
Typ en viss låt med Akon som Emma Hawia Svensson spelade sönder när vi va i Ukraina.
Jag tycker låten är skitbra, det är inte de.
Däremot minns man ju hur det gick i Ukraina, hur nära vi va.
Däremot så är ju låten Rus förknippad med glada minnen.
Studenten 2009 och min & moster Carinas spontandans i vardagsrummet.
Det är numera ett givet inslag när släkten träffas på diverse tillställningarna.
***
Tänk att jag kunde gissa vem som skulle kommentera och va nyfiken på hemlisen allra först.
Palle gumman, det kommer jag inte avslöja rikitgt än ....
Hemlis, hemlis, hemlis, hemlis  ... :P
***
Nej nu ska jag åka till gymmet och försöka bli stark. (starkare) ;)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0