spännande match ikväll

Japp det är det verkligen.
Sverige möter Polen. Vinst är ett måste, annars blir det väldigt tufft att nå spel om medaljerna.
Vi har genomgången innan träningen idag.
Så man hinner hem till matchen efter träningen, Gött!


Idag jobbar jag som vanligt, sen blir det att bege sig hem snabbt.
För då väntar genomgång och träning. Allting bara rullar på.

Är eller snarare va sjukt irriterad igår.
Kroatien mötte Serbien och Frankrike mötte Tyskland. VARFÖR SÄNDER MAN INTE DESSA MATCHERNA PÅ TV?!
De är ju bra lag som möts, brukar bli roliga matcher att se på. Dessutom är det ju i lag som dessa som man hittar världsstjärnorna. Hur ofta spelar dessa killarna på svensk mark liksom?!
Jag vet att man kan köpa matcher på internet. Men det är ju inte samma sak att sitta & glo på en liten skärm mot TV med studion & allt.
Jaja, får försöka se matcher med de lagen längre fram i tuneringen.



Igår gjorde jag ingenting. Fick sån sjukt trötthetskänsla under eftermiddagen.
Va helt död och fick bara lägga mig & blunda ett tag.
Har fått sånna infall en del nu under vinterhalvåret. Jag tror faktiskt att jag inte tåler kylan och mörkret ;)

Imorgon är det match som gäller. Vi möter Tyresö.
Så imorgon blir det inte så mycket mer än jobb, match och vila.
Lördagen
kanske och nu säger jag kanske innehåller ett besök på Freeport.
I övrigt vet jag inte vad helgen har att bjuda på.
Vickan borde kanske få sin inflyttningspresent nu dom ligger så fint inslagen i mitt rum?! :P

Angående Ponchon som jag har ältat här under hela hösten.
NU HAR JAG DEN!
Malin
va så snäll & köpte den igår till mig. Puuh, blev både lättad och glad. Nu är den min.



Spanade in två snygga klänningar igår på Nelly, när jag skulle klicka på en av dom så va den givetvis slut!
Så trist, hann liksom kära ner mig i den totalt.
Men livet handlar ju inte bara om fina klänningar, även om jag älskar det ;)

Nu ska jag ta vara på den sista stunden på rasten.
Ha det gött.

PUSS

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0