skutt, skutt, hopp, hopp ... gaga

Det va ganska jobbigt att vakna upp imorse, speciellt när jag var helt övertygad om att det va fredag.
Den biten kanske inte va så jobbig, men när jag väl insåg att det bara va torsdag blev man ju förstås lite besviken.

***

Fixade till Mikaels blogg igår, får hoppas att han blev nöjd nu :)
Spenderade dagen som jag hade planerat.
Jobb, hem, fixa header och sen bara slappa.
Det va fantastiskt skönt och idag borde jag kanske känna mig mer utvilad än vad jag är.

***

Idag torsdag så är det åter jobb, sen hem direkt för löpträning och handboll.
Otroligt skönt när det fortfarande är ljust när man beger sig av hemmåt efter jobbet.
Man går mot ljusare tider, vilket är en underbar känsla.

***


Lindi är tillbaka från Thailand.
Skönt att ha henne tillbaka, men som jag sa till henne vid lunchen.
Fan det känns som om du har varit här hela tiden nu.
Dock är hon väldigt, väldigt brun.
Så nu mår man ännu sämre när man ser sig själv i spegeln :P
Lindi stötte för övrigt på Tomas Di Leva på stranden.
Hon höll dessutom på att gå in i en sån farlig manet, men som tur va blev det inte så.

***

Åhhhh va jag läääängtar till värmen.
Skulle vara så skönt att kunna glida runt i shorts & linne och bara njuta av solen.
Men förhoppningsvis så går några av årets tråkigaste månader över snabbt.
Sån tur att det är färre dagar i februari ;)

***

Vi har som sagt ingen matchen till helgen.
Rätt skönt faktiskt.
jag och Malin funderar på att hitta på något.
Får se hur de blir med det, båda är rätt trötta om dagarna, så att inte göra någonting alls låter väldigt lockande ;)

***

Funderar på om jag ska ta & klicka hem lite grejer när jag kommer hem idag eller om jag gör det imorgon.
Hur som helst så får vi se.
Som ni kanske redan förstår så ligger de armbanden som jag la upp igår högt upp på min lista.
Det blir nog dock lite mer som jag klickar hem, men de får ni se då.

***

Under min slappar dag igår så kollade jag på "Alla vi barn i Bullerbyn"


Mycket hets det va hela tiden mellan tjej- och killgänget. De tänkte man inte på när man va liten.
Riktigt kul att se, nostalgi helt enkelt.
Eller va säger du Mikaela, skutt skutt hopp hopp... gaga ;)

PUSS

 


Kommentarer
Postat av: Mikaela

skutt skutt hopp hopp...gaga :) världens bästa filmreplik någonsin, alla kategorier!

2011-01-28 @ 21:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0