Jag gillar Argentina

Gick ju som sagt på macthen igår med pappsen.
På platserna bredvid oss satt Adam, Emilie och Linn :)
Stämningen igår va helt okay, men med tanke på matchens slut så dog festen lite.
Man kände ju av oron i det svenska laget rätt tidigt i matchen.
Jävligt synd, nu ser chansen att spela om medaljerna liten ut.
Men, it ain't over until it's over eller nått.

Något som va kul igår va faktiskt att se det Argentinska laget.
Framförallt nr 6!
Min nya Idol.
Kommer säkert ändras under mästerskapet när stjärnorna i storlagen träder fram.
Men hur som helst så har Argentina imponerat och övertygat. Vilja slår klass.



Sitter just nu på jobbet, har precis ätit lunch och gör som vanligt min vanliga runda på nätet.

Fick för övrigt mitt paket från H&M igår. Både klänningen och jackan passade perfekt.
Längtar till våren så att jag kan få ha den klänningen ihop med ett par converse :)

Däremot, till min stora besvikelse så va inte min poncho med.
Som jag har väntat, jag har till och med fått ett brev hemskickat där de bad om ursäkt för förseningen.
NU står det på följesedeln att Ponchon är SLUTSÅLD !!!
Jag blev riktigt arg igår, men nu verkar faktiskt det lilla i-landsproblemet vara löst.
Det får jag reda på först under eftermiddagen.

Vad ska Bellabusan hitta på idag då?
INTE ETT SMACK!
Skönt som fan.
Ska bara dra hem efter jobbet och lägga mig på soffan & kolla TV.

Ha en bra dag :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0