hemlisar

Ja, idag har jag och Malin ordnat mycket med en hemlis.
Så kul att ha hemlisar, speciellt när vissa blir så nyfikna ;)
Just nu kollar vi på HipHip.
Jag älskar HipHip, har flera DVD:er med dom.
Tiffany Persson är och förblir en klassiker.
Hennes bussresa, besök på apoteket och obligatoriska lördagsbesökB&W är helt klockrena.

Även hejaklacken är ju sjukt bra.
Ohhhhhhh soooooooooppppppppppaaaaaaaaa.
Handla på konsum.
Slut på kontot
Vem får inte följa med in på systemeeeeeeeeeeeeet?
HUNDEN KATTEN GLASSEN


***
Imorgon väntas det VM-bronsmatch och VM-final.
Det ska även hinnas med både gym och löp.
Ska bli gött.
***
Ser redan fram emot nästa helg.
Då ska vi fira Vickan, kommer bli kalas tror ja :)
***
Ha en bra kväll
PUSS

Kommentarer
Postat av: Palle

Va är det för hemlis? Inte för jag jag undrar Men;)

2011-01-30 @ 09:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0