handboll, handboll, handboll

Ja, man kan liksom inte få nog av det.
NU när det är VM så måste man ju passa på också.
Slog på TV:n direkt när jag kom hem från jobbet.
Kollar just nu på Island-Spanien.
Konstig match. Spanien leder med 10 mål i paus.
Vad har hänt med Island ? :O
***
Läste på Vickans bogg för ett tag sedan.
Om att man ska leva sin dröm, inte drömma sitt liv, typ.
Intressant inlägg det där, mycket bra skrivit Vickan.
Nu är det inte så att jag är så sugen på att resa & vara borta länge.
Jag brukar ju få hemlängtan efter en vecka i värmen, så flera månader på resande fot är nog ingenting för mig ;P
Jag är dessutom en fegis, så jag skulle aldrig våga hoppa bungy jump eller ens fallskärm.
Men tanken har slagit mig, vad vill jag hitta på med mitt liv?
Vad vill jag bli när jag blir stor?
***
Man ska ju inte oroa sig alldeles för mycket, jag är trots allt bara 20 år.
Men det ligger alltid & lurar funderingar i bakhuvudet om vad man ska göra.
Ska jag börja plugga snart ? Vad ska jag plugga?
Hur länge kommer jag spela handboll?
Ja ni fattar, idag är en sådan dag.
Mycket tankar och funderingar.
Kanske bäst att sluta drömma livet och börja leva det.
Frågan är bara, vart ska man börja ? :P
***
Ikväll väntas det träning.
Den slutar ju klockan 21:00, så ska fixa maten tills imorgon nu på direkten faktiskt.
***
Imorgon är det Sverige TV igen.
Ska bli superkul.
Skönt för detta "nya" landslaget att dom slår igenom nu och blir de nya handbollsprofilerna.
Jag tyckte att man inför mästerskapet kanske inte profilerade de spelarna så väl, de va ju fortfarande mycket snack om the old boys.
Nu tror jag dock att de nya killarna har fått sitt genombrott.
Är detta början på en ny svensk handbollssaga?
Kul att både dam och herrlandslaget gör den ihop, handbollen blir bara mer och mer populär :)
***
På återseende :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Vickan

Haha du får välja, en enkelbiljett till sydney eller en känguru? ;)

haha ne men jag vill nog ha allt möjligt, smycken, grejer till hemmet va som helst :)

2011-01-24 @ 18:45:32
URL: http://vicktorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0