genom eld

Blev lite sisådär med sovmorgonen.
Men det är alltid gött att kunna ligga & dra sig ett tag.
Har precis käkat frukost och ska snart bege mig bort till gymmet.
Tänkte att det kunde vara skönt att få gympasset gjort och sedan kunna komma hem & käka lite innan handbollsträningen drar igång.
Efter träningen så är det ju snabba ryck hem för att se Sverige - Kroatien.
En måstematch, igen.
Kommer dock bli riktigt tufft eftersom Kroatien är ett bättre lag än Serbien.
***
Som alltid vid frukostbordet så dominerar sporten.
Läser alltid den i GP sen i GT.
söndagarna blir det dock mer läsning, då är horoskopet i söndagsbilagan hösta prio.
Man måste ju veta vad som kommer att ske under den kommande veckan ;)
***
De fanns faktiskt med en "lika som bär" i GT idag.
Sjukt att de va med en av de svenska VM spelarna i handboll som jag redan har hittat en lookalike till.
Jag och GT reporten hade dock inte samma lookalike.
Här kommer min.
Det är alltså handbollslandslagets kapten Tobias Karlsson och skådespelaren Silas Weir Mitchell.
Den sistnämnde va med i Prison Break.
Den som man i GT tyckte va mest lik Tobias Karlsson va Nils-Eric Johansson i AIK.
***
Jag skriver alltid här att jag behöver städa, något som jag behöver göra idag också.
Sjukt tråkigt, men lägger man saker överallt så tar det inte lång tid innan det kan liknas vid ett bombnedslag.
***
Genom eld?
Givetvis Oskar Linnros härliga låt som jag just nu inte kan sluta lyssna på.
***
Ja Vikla, ska kolla på det, men du har ju nyss fått ny bild ? :P
Denna skulle la inte vara aktuell redan? Det skulle la vara i tid med den Allsvenska starten? :P
***
Nu blir det gymmet.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0