finbesök

Ja, ikväll är det match.
Då gästas Lillekärrshallen för första gången av Angie på jobbet :P
Även Dick & Jocke ska med, men de har ju varit med och kollat innan ;P
Efter matchen blir det ev. spelkväll hemma hos Palle med kollegorna.
Beror på om jag har någon ork ;)
Hur som helst så är det Fredag idag. Det är som vanligt superskönt och man är sådär extra glad som man bara är på Fredagar.
En hel vecka av jobb och inkasserade pengar ligger bakom dig, du är trött, du är glad för att du har två dagar ledigt, känns det så, ja då är det ju fredag.
Just nu har jag lagt mig på sängen, ska ta & vila mig lite inför ikväll.

Sjukt bra match av Sverige igår!
Nu lever ju VM drömmen i alla fall i några dagar till ...
Vi ses i hallen !
PUSS

Kommentarer
Postat av: mikael Vikla

2 härliga pinnar!

Grattis till segern och en bra insats!!

Fick publiken sömnpiller när dom gick in eller??

2011-01-21 @ 23:10:54
URL: http://mikaelvikla.blogg.se/
Postat av: Mikael Vikla

Glöm inte min vackra bild när du har tid - ny design menar jag!!

2011-01-22 @ 11:14:19
URL: http://mikaelvikla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0