fina smycken

Nu är dagen kommen, dagen då jag inte ska göra ett smack.
Jävligt typiskt och tråkigt
att det inte är några matcher i Handbolls VM idag.
Hade ju haft gott om tid att se samtliga matcher då.
Får härda ut tills på fredag, semifinal, då jävlar !
HEJA SVERIGE!

***

Skrev jag igår att klänningen va fin som kom hem i brevlådan?
Det är riktigt jobbigt när man väl börjat nätshoppa.
Man ser så mycket fint och vill bara köpa allting.

Har sett fina smycken nu också, damn!
Har visserligen spanat in dessa länge, men jag tycker dom är såååå fina.
En dag ska de bli mina !




***

Jobb idag igen.
Inget speciellt nytt har hänt.
Känner dock att min trötthet sitter i. USCH.
Undra va felet är. Jag är helt 100 på att det är vintermörkret som gör mig så trött.
Finns ju nästan inget värre än att konstant gå & frysa i flera månader.
Nej, det skulle varit sommar året runt.
Lindi kommer ju till jobbet imorgon.
Får man höra allt om hennes Thailand resa nu också.
Kommer ju inte alls kännas jobbigt att höra hur varmt & gött dom har haft det.

***

Har för övrigt blivit proffs på att köra pallyftan idag, inte illa de inte ;)

På återseende.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du hittat armbanden???? jag vill ha det längst ner till vänster:)

2011-01-26 @ 20:06:00
Postat av: Bella

Jadu, dessa armbanden har jag hittat på www.kyssjohanna.se

/ Bella

2011-01-26 @ 21:41:47
URL: http://izabellak.blogg.se/
Postat av: Mikael Vikla

Det är världsklass Bella! Jag har en grymt fräck första sida nu - tack Bella !!

2011-01-26 @ 22:13:43
URL: http://mikaelvikla.blogg.se/
Postat av: Mikael Vikla

oj vad jobbig jag är nu - syns inte texten lite dåligt??

2011-01-26 @ 22:25:44
URL: http://mikaelvikla.blogg.se/
Postat av: E HÄÄÄÄÄÄWIIIAAAA

Tänkte fråga vart armbanden var ifrån men det hade du visst redan svarat på. Hopppas allt är bra med dig Bella! Go och gla kexchoklad. Puss

2011-01-27 @ 00:05:41
Postat av: Bellabus

Tack detsamma Emma :) Puss

2011-01-27 @ 12:12:58
URL: http://izabellak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0