favvodagen nr 1

ny vecka, nya tag, nya möjligeheter.
Nä va snackar jag för dynga.
Måndagar är alltid sega, det är jobbigt att stiga upp klockan 6 på morgonen, det är segt som tusan att sluta träningen klockan 21:00.
Så nej, måndag är liksom för Josefin Granlund inte en av mina favoritdagar.

***

Har just läst mitt horoskop på både veckorevyn, aftonbladet och gt.
Troligtvis blir inte min vecka så händelserik, om man ska tro på horoskopet ;)

***

Något annat jag läste i aftonbladet va att man riskerar en läggmatch av Frankrike i handbolls VM.
Tror nog inte det blir så, tror att det blir Sverige som får möta Fransmännen.
Danmark
blir nog lite för tuffa att ta.
Speciellt eftersom det känns som om Danskarna spelar på hemmaplan.
Nu va stämningen visserligen bättre på Sverige-Kroatien matchen än Sverige-Serbien.
Men ska det röda havet få äga Malmö Arena på tisdag?!
Det hoppas jag verkligen inte!

***

Om det sänds någon handbollTV idag, så hinner jag kanske se lite.
Får hoppas det i alla fall.

Vet inte vad dagen har att bjuda på mer, ska frösöka se vad jag kan göra till m.viklas blogg.
Ska byta bild på headern nu igen.

***

Angående inlägget igår, det om Claes Hellgren.
Elin: Det lät verkligen som om han sa så! :P
Vikla: Ja visst är jag lite fyndig ;P
Carro: Tror nog att du har rätt, men stämningen blev dock lite stel när man hörde han säga så först ;)

***

Ska dra mig nu.
Ha en bra dag :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0