annorlunda dröm

Just nu ligger jag i min säng, helt utmattad. Orkar inte röra en fena.
Just nu känns det som fan i kroppen.
Imorgon blir det dock en go dag.
Jobb och sen INGENTING. Jo fixa Viklas blogg, men det är ju inte direkt fysiskt krävande.
Ska bara slå mig ner framför TV:n och koppla av.
***
Sverige ser ut att förlora matchen mot Danmark.
De blir nog Frankrike i semi, rätt väntat dock.
Känns som om inte bara Sverige kommer att ha problem med att stoppa den danska dynamiten.


***
Anledningen till att jag  babblade på massa om reklam förut va för att jag själv är lite intresserad av det.
Går ju och funderar på vad jag vill plugga till.
Någonting med att utforma och skapa reklam tror jag hade passat mig.
***
Fick hem en klänning idag som vi beställt.
Den va super :)

***
Hade för övrigt en konstig dröm i natt.
Eller ja, konstig är kanske att ta i.
Men jag har ju ganska långt hår.
Jag drömde att  jag klippte mig, ganska mycket.
Va faktiskt lite paff när jag vaknade och såg att mitt långa hår va kvar.
***
Nu blir det nattmössan på.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0