valdagen

för första gången i mitt snart 20 år långa liv fick jag rösta.
Det gick bra, men va faktiskt lite nervös innan, tänk om jag skulle lyckas ta fel liksom. Men det gjorde jag inte, puuh.

Jag och pappa va några av de sista att lägga våra röster i vår vallokal. Kom direkt från ifk-åtvidaberg.
Den matchen va inte alls kul i första halvlek. Men i andra halvlek då jävlar. 3-0 gött !!
Höll dock på att frysa ihjäl, shit hösten är verkligen här, usch.

Tidigare under dagen va det träning i Kärra sporthall och på gymmet, det gick riktigt bra.
Annars har jag inte gjort allt för mycket idag.

Gårdagen innehöll ju match, den kunde ju kanske gått bättre.
Men Eslöv är ett riktigt bra lag!!!

Efter matchen drog vi till Annie för en trevlig tjejmiddag.
Skulle blivit utgång för mig, men krafterna va slut så jag drog hem med Vickan och Lajnen.

Imorgon är det en ny vecka, den är späckad med träningar och jobb!
Nu ska jag sova.




Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0