underbara onsdag

Ja så känns det faktiskt idag.
Vi är träningslediga (vilket är välbehövligt efter riktigt tunga pass)
Jag ska möta upp mammsen efter jobbet och handla lite annanas ect. inför kvällen.
Jag ska även passa på att köpa cosmopolitan!!!

Sen ska jag inte göra någonting. Ska ligga på soffan och kolla Sveriges damlandslag i handboll sen blir det ellos mot ifk.

Ska bara njuta av lill lördagen ! :D

Här är mitt senaste horoskop från fantastiska veckorevyn. :)

Skorpionen 24/10-22/11

Händelserika höstveckor på många sätt. Du har tur i kärlek, kanske mer än du har lust med. Det är inte stillsam romantik det handlar om utan snarare hejdlös passion och glödhet erotik. Dessutom finns det många nöjen som lockar, framför allt trivs du mitt i metropolens myller.

kärlek/sex 5
kul/nöjen 4
tur/pengar 5

Ciao.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kikar in.. Hur har din dag varit än så länge? :)

2010-09-22 @ 13:02:04
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0