trötta ben

Så kan nästan varje tisdag beskrivas i fortsättningen.
sön-,mån- och tisdag har vi alltid ritkigt tunga träningar. Att måndagsträningen sedan slutar 21:00 gör kanske inte saken bättre.

Ikväll är det träning igen, åker direkt från jobbet till gymmet med Palle, sen är det handboll och en del annan fys i hallen.
Men det är bara att jobba på, för efter tisdag kommer onsdag. Då är vi träningslediga och den dagen är för mig helig. Skönt att inte ha nån tid att passa utan bara gå hem och ta det riktigt, riktigt lungt.

Har planerat en del inköp denna månaden, har kollat in snygga stövlar och en rejäl vinterjacka. Höll ju på att frysa ihjäl förra vinter, så att införskaffa sig matchande halsduk, mössa och vantar hade inte heller varit helt fel.

En annan grej jag funderar på att köpa är Proactive. Hade varit kul att testa och se om det funkar lika bra på mig som på alla kändisar !

NU ska jag dock återgå till min lunch och uppdatera mig om vad som händer runtom i sportvärlden...

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0