söndagsmys

Dagen har som jag tidigare nämnt innehållit träning, riktigt skönt va de att både gymma och köra på med handboll idag. Roligaste måste ju varit mitt och Emelie Augustssons nummer med en orgie i missade passningar, den får vi helt enkelt bjuda på.

Om en vecka från idag kommer jag att befinna mig i Stockholm nu.
Har match mot Spårvägen i Eriksdalshallen.
Har fixat dit lite hejaklack i form av Carina och Leif, skönt med nån som håller på oss liksom ;)

Nu har jag varit superduktigt och fixat mat för flera dagar denna veckan, slipper man stressa med det imån när man kommer hem från träningen vid halv 10.

Va seg och hungrig idag efter träningen, så jag såg aldrig farmens match, men det blev 27-27 i den matchen.
Kollade på Sävehof mot Kolding, där blev det vinst för Kolding, hann även med att se mff-ifk, där blev det vinst för mff.

Kul med mycket idrott ! :)

Ikväll klockan 20:00 kommer tydligen en rolig komediserie på TV. Mamma ska sitta bänkad, får se om jag gör det. En av komikerna från Hip Hip gänget är med, det kan ju inte blir annat än succe!



Jag ska se till att försöka somna tidigt idag, orkar liksom inte gå och vara trött hela denna veckan också.
Va konstant sömning förr veckan, inte bra.

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har varit sjuk hela helgen men den har varit bra ändå :)



Snälla skulle du kunna göra mig en tjänst?

Gå in på den här sidan:

http://nightlife.se/content/12391

och rösta på mig (Sandra Orrebro)

som Umeås bästa blogg ^^,

2010-09-27 @ 10:05:22
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: Sannalitens

Svar: Vad gullig du är :) Vad gör du nu då?

2010-09-27 @ 15:13:47
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0