myskväll

Ja så kan man sammanfatta lördagskvällen.
Eddie kom hit och tjöta, kollade Baksmällan och Australia.
Även Carro joinade lite senare, tycker att det va mycket trevligt.

Och som Carro konstaterade, vi är 20 år och riktiga idrottsnördar.
Vi satt liksom och visade kombinationer med godispapper och kom fram till de ena med de tredje, på en lördagskväll :P
Sjukt, men ibland är det väldigt skönt att inte göra nått.

Nu vet jag att båda mina kära systrar sitter och skrattar när de läser detta, för de tycker att jag är väldigt bra på att inte göra någonting :P

Hur som helst, har fått lite bättre ordning här idag. Packat ner sommarkläderna. Man har liksom gett upp nu, kommer inte kunna använda de på väldigt länge.
Fan va det känns tragiskt.

Men nu finns det betydligt mer plats i garderoben, vilket känns väldigt skönt.

Nu ska jag packa väskan inför träningen, idag är det handboll och gym som gäller.



Värsta close up !

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0