monday morning

morgon & morgon, det har ju faktiskt redan hunnit bli lunch nu.
Har precis käkat och sitter  nu och uppdaterar mig om vad som hänt runtom i sportvärlden på gp, gt och aftonbladet.

det har blivit lite ändrade planer denna veckan, kunde inte riktigt hålla tidsplanen va de gällde benet, men jag tror det är ordnat snart.
Sen fick jag sms av Toften idag, hon skulle ju haft tjejmiddag på fredag för att fira sin 20 års dag, men den är numera flyttad.
Synd, hade sett fram emot fredagen, men får helt enkelt ta & se fram emot lördag den 18, då smäller det ! ;D

Efter jobbet idag blir det snabba ryck.
Slutar 16:00
Och 16:30 kommer pappsen för att hämta upp mig, sen är det match i templet som CK skulle sagt.

Just nu är det inte direkt nått nytt som har hänt, mer än att jag kunnat öva upp min grymma värmländska ännu en dag här på jobbet med en av torsbys stoltheter.
Tycker själv att jag är sjukt bra på det nu i alla fall.

Nej nu blir sportbladet.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0