matlagning!?

Ja det du Lindi. Nu står Bellabus i köket och ska iordning lite köttfärssås med smarrig pasta!



Tänkte att det va lika bra att sätta igång direkt efter jobbet liksom, så kan man slappa sen ;)

Onsdag är som jag tidigare skrivit en underbar dag, vi är träningslediga efter 3 dagar med sviniga pass.
Ska faktiskt få en massage sen, ska bli otroligt skönt, då kanske man kan röra på sig imorgon utan smärta, det hade varit underbart ! ;)

Ska hjälpa Malin också med hennes nya MP3, se så att den funkar som den ska.
Annars lär det inte hända så mycket idag, ska bara slappa. Tänkte kolla Gais mot Häcken.
Finns inte så speciellt mycket mer att se på TV liksom.

Får se om jag testar min nya platt/locktång idag som Malin fynda för 100 kr förra veckan.
Kanske får fixat naglarna med, guuud vad jag har att göra nu på min lediga dag ;) haha

Här är för övrigt en väldigt bra låt som går på repeat hos mig just nu ...






CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0