kanon

Ja så kan man sammanfatta gårdagens besök med våran fadder grupp flickor '00.
Supergoa tjejer som kämpade och slet hela träningen.
Efter träningen blev det en liten frågestund och sen följde vi med tjejerna in i omklädningsrummet och snackade lite.

Ska bli kul att följa upp dessa töser under året.

Jag och Carro fick va med på internmatchen som avslutade träningen.
Jag noterades för en assist i alla fall, dock inget mål.

På tal om mål så fick de under uppvärmningen pröva lyckan och försöka näta på Brodd.
Det blev svettit för Jossan men hon skötte sig rätt bra ;)

Nu sitter jag i vanlig ordning på lunchen och uppdaterar mig om alla händelser runt om i sportvärlden.
Ikväll blir det träning och imorgon är det FREDAG!!!!!

Känns som att veckorna bara flyger förbi, vi har ju snart elitserie premiär.
På onsdag nästa vecka, borta mot Skövde. Sen samma vecka väntas det hemmapremiär mot Team Eslöv.
Båda lagen är riktigt, riktigt bra. Så de blir två tuffa uppgifter.

Nu ska jag återgå till lunchen.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0