every little thing she does is magic

Snabb update.

träningar, godkänt av jenny att kunna köra för fullt (wiiiiiiiiiiiiieeeee), bussresa, skövde, förlust, bussresa, svåra lekar(för vissa), dålig sömn, jobb, jobb, jobb, jobb, fredagsmys med hockey ?!?! :O, frulle och snart match.

Idag är det Eslöv som kommer på besök till Lillekärrshallen. De är ju ett av favoritlagen i år och dom är riktigt, riktigt bra. Så det blir en tuff match.

Ikväll är det casa Annie för hela slanten. Denna goa tös har fyllt 20 år och det ska firas.

Kör för övrigt med fläta idag på matchen. Det va så många som drog mig i håret på matchen så jag fick klippa bort hår för att få bort klistret. AJ !



every little thing she does is magic?
Det är en go låt jag hörde för första gången igår. Sting är det som sjunger den. Very nice.

Nu ska jag packa väskan.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0