drittdålig film

Började gårdagen med en riktigt go löprunda i ösregnet, följt av en varm och skön dusch.
Jag gjorde sedan iordning mig snabbt för att åka en sväng till stan.
Där fick jag handlat precis det jag skulle och inget mer, så jävla bra !

Va för övrigt grymt mycket folk i stan, kanske inte så konstigt, löning som de va ;)

Fick i alla fall köpt mig en kalender (så att jag kan ha koll på mitt liv)
Fina pennor att skriva i kalendern med, sjukt underskattat faktiskt. Det blir ju mycket roligare att läsa om det är lite färgklickar!
Sedan fick jag köpt hörlurar, även det grymt bra och välbehövligt. Jobbigt att höra musik där rösterna blev helt förvrängda och man knappt kunde urskilja vilken låt som spelades. Så Bellabell är grymt nöjd med köpen.

Under kvällen mötte jag upp Vickan och Carro för en degkväll, sjukt skönt. Har varit så trött hela veckan, vet inte vad det beror på, men grymt skönt att bara ta det chill.
Vi köpte massa smarriga frukter och gjorde en grym fruktsallad, sen kollade vi på en drittdålig film.
Andreas Wilson, han som är med i ondskan spelade huvudrollen och han pratade Norska.
Det kändes ganska konstigt och filmen va verkligen inte alls som vi hade tänkt oss. 
Men, men. Nu har vi sett den ;)

Nu ska jag fylla i min kalender, sen ska jag göra mig iordning för gymmet och handbollsträningen som väntar.



Bjuder på en bild från matchen mot Eslöv. Härligt ansiktsuttryck liksom ! ;)

Ciao.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0