varning på stan!

Har kommit hem och varvat ner efter ett intervallpass med Malin på stan.
Blev dock ett mycket lyckat besök. Fick inhandlat massa till SATC kvällen och en ny ansiktskräm.

Nu har jag dock en väldigt jobbig huvudvärk som inte släpper, får nog ta mig en Ipren, kommer inte palla träningen annars.

Gårdagen spenderades först med Nettan, där blev det ett besök på IKEA.
Jag köpte fina silverljusstakar och en shaker. Mycket nöjd faktiskt.

Sen blev det en del tjöt innan det var dags för herrmatchen.
Där va det i vanlig ordning många tjejer ifrån laget på plats. Tyvärr blev det ingen vinst :(

Efter matchen drog jag, Eddie och Nettan hem till mig för lite spel och myskväll.
Eddie mös med godis medans jag och Nettan åt vindruvor. Okay jag i alla fall ;)

Lite senare under kvällen dök Carro upp och joinade i vårt ibland djupa och ibland inte så djupa snack.

Vi berättade om en lite bok jag och Carro hittade när vi va i Ullared.
"Allt män vet om kvinnor" hette den. Jag ba åhh kolla denna Carro.
(Jag lyfte på boken och kollade bara på omslaget)
Carro däremot, som faktiskt gillar att läsa böcker tog sig tiden att bläddra i den.
Det va dock inte mycket att se, boken va tom ...

Det tog några sekunder innan man kopplade, men vi tyckte den va skitrolig!

Ska sätta mig ner ikväll och göra en "att göra" lista som ska prickas av under veckan.
Nu blir det mycket att stå in. Sista veckan som tonåring blir fullt ös.



Inte många dagar kvar nu!

CIAO


Kommentarer
Postat av: Carroliten

hahaha!!! roligt <3

2010-10-24 @ 21:16:38
URL: http://caarroliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0