underbart med helg

Ja det ska blir fantastiskt skönt med helg, det brukar det ju i och för sig vara :P

Det finns så mycket som är positivt med fredagar.
Jag slutar jobbet redan klockan 14:00
Ganska ofta är det ju match i Lillekärrshallen 19:21
Det kan vara partaj pågång.
Kanske en mysig filmkväll
A you name it.

Just denna fredagen har jag sett fram emot hela veckan.
Ska nämligen in och möta Nettan i stan efter jobbet.
Ska bli riktigt kul då vi inte setts på ett tag.
Vi ska kika lite i affärer sen ska vi sätta oss någonstans och fika eller ta nått gött att äta .

När vi nu är inne i stan tänkte jag passa på att kolla in massa snyggt som jag såg på H&M hemsidan. Wiiihoo, längtar så !

Nu har jag precis blivit kliad på ryggen av Linda, dock på ett villkor.
Jag skulle skriva här att hon är bäst ingen protest.
(Okay hon är inte bäst, men hon ligger högt på min lista som Sanna skulle sagt)

Nej, nu är det nsart helg, om 1h och 15 minuter. Wiiiihooooooooooooooo

I am on a Highway to helg !!!

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0