tooorrrsssdaaag

Japp, idag är det torsdag vilket innebär att imorgon är det FREDAG !!! wiiihoooo!!!

Jag tror jag börjar med att vrida tillbaka tiden lite, hade ju kalas för pappsen igår.
Det va mycket trevligt och mormor Ulla stod som vanligt för underhållningen ! :D
Han blev väldigt glad för sina presenter och kladdkakan smakade som vanligt underbart !

Tillbaks till NU. Just nu sitter jag på jobbet och smaskar i mig tacos, det är mumma det.
Ikväll väntas det i vanlig ordning träning, sen blir det antagligen handboll eller fotboll på TV ikväll.
Läste nyss på aftonbladet att det va landskamp i fotboll och sen va det en herr elitseriematch i handboll.
Som sagt får se va de blir.

Måste bara få säga att jag längtar väldigt mycket tills på onsdag, då drar vi mot ULLARED och jag ska handla massa roliga saker !!!

Slutligen, en liten intern grej från igår.

"Och jag kommer inte utelämna något"
"Ska vi med dig? Ska vi med din ko?"
"Vem är du ? Vem tror du BATMAN?!"
"Åhh bra bra, du kan få sitta hos mig"
"Aj min armbåge, jag måste brutit nått"



Sköna citat som passar in så bra på Mollan. "Och jag kommer inte att utelämna något" :P

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0