söt liten pojke

Herregud !!
Nu regnar det så sjukt mycket här så jag kan nästan inte tro att det är sant.
Riktigt filmregn ju !
Ett billarm har till och med gott. Shiiiiiit.

Satt och tänkte på en sak förut, vet inte om jag har skrivit om det tidigare.
Men när jag, Malin och Royne gick runt (förlåt mig, sprang runt) mellan alla butiker i söndags, så han vi med ett besök på lindex.
Vi åkte rulltrappan upp till våningen där underkläder och smink finns.
Kan ju inte påstå att det va sådär överdrivet mycket killar däruppe.
När vi står i kassan och ska betala va det ganska lungt och ja nästintill knäpptyst.
Då hör man bara världens suck från en liten kille som gett upp och lagt sig på golvet.
Han säger skithögt, "ASSÅ JAG TYCKER VERKLIGEN INTE OM DETTA STÄLLET, JAG VILL GÅ NU!"

Personligen tyckte jag verkligen synd om honom, där låg han på golvet på BH avdelningen på lindex, fanns liksom inget som han skulle kunna göra. Man bara såg på han hur han önskade innerst inne att han va på BR eller nån annan leksaksaffär.

Så hör man hur hans mamma lite generat säger till expediten "ja om det fanns leksaker i alla affärer" för att skojja bort det hela lite.
När hon betalat så gick de direkt därifrån, till den lilla pojkens stora lycka - antar jag.

Jag, Malin och Royne bara skrattade, hann och en annan kille till som befann sig i affären höll nog med den lilla killen ...

CIAO.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0