som om någon jagade mig

Det va en besviken Bellabell som lämnade stan igår, inget inhandlat och min älskling (klänningen från H&M) hade inte kommit in än.
Så typiskt, ja kommer aldrig få den. Eller a, få & få är la fel ord, köpa den kanske jag borde säga.

Får verkligen hoppas att den finns nästa gång jag kommer in till stan!!!!

Under eftermiddagen blev man uppdaterad av Malin om hur vistelsen i Malmö hade varit under helgen.
Sen blev det en promenix med Vickan (äntligen typ) ;)
Efter det gjorde jag mitt rehab löp.
Det gick för övrigt skitbra.
Sprang som fan kändes det som i alla fall. 
Som rubriken säger, precis som om att någon jagade mig.'
Det kändes i vilket fall som helst som ett väldigt givande och roligt löppass. Fick massa ny energi.

Verkar för övrigt som att det blir en tripp till Ullared för mig och Lajenen nästa vecka, om alla pusselbitarna faller på plats. Hade om inte annat varit sjukt nice.

Får ju inte glömma att säga att jag åt en smarrig kanelbulle igår. 
Eftersom det va kanelbullens dag fick man ju offra sig ;)

Nu ska jag återgå till min lunch.

Skriver mer ikväll.

Ciao. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0