Rosa Bandet

Hade inget inplanerat för denna söndagen mer än träning.
Men jag och Malin drog in en sväng till stan.

Hon fick köpt ett par skor och skoprodukter.
Jag själv köpte strumpebyxor, lösögonfransar, en bh och ett par svarta skinnshorts på H&M.
Jävligt snygga faktiskt.

Sen gick vi båda till guldfynd och köpte rosa bandet prylar.
Malin köpte en brosch och jag ett armband.



Tyckte det va sockersött och nu har man ju bidragit till Bröstcancer fonden också, något jag tycker alla borde göra !

Har precis käkat lunch och ligger just nu och bara vilar mig.
Ska snart till gymmet och efter det är det löpträning med laget.

Och för er som har missat det, på onsdag är det ULLARED !!! ;)

"Okay, PUSS"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0