Pirr i magen

Nu har man den underbara känslan i kroppen igen.
Det är FREDAG, vilket innebär HELG!

Ska bli otroligt skönt. Jag ska lägga mig på sängen och lyssna på musik när jag kommer hem och bara slappa.
Sen ska jag platta håret, måla naglarna, äta mat och givetvis tagga för match.
Kul som sagt med fredagsmatch, kul också med en Elitseriedebutant i laget.
CARRO gör comeback !
Skitkul, bra jobbat tjejen, nu är du vid målet, nu ska det bara nätas en del i dag också ;)

Som vanligt, highway to helg. Friday I'm in LOVE. Det är dags för fredagsmyyyyyyysssss.
Woohhoo äntligen fredag. På torsdag äts det ärtsoppa, på lördag är det fest. Men fredag är ändå den dagen som känns bäst !

Ja ni fattar grejen. Det är helg!

CIAO.

Kommentarer
Postat av: Carroliten

NU KÖR VI=)

2010-10-15 @ 14:12:40
URL: http://caarroliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0