mys på stan

Igår träffade jag ju som sagt var Nettan i stan.
Vi gled runt och jag shoppade lite.
Riktigt nöjd med mina fynd faktsikt.

Det blev en kjol, ett linne, en t-shirt och matchande bh & trosor.

Det jag skulle köpt, min nya älskling, den gröna klänningen från H&M fanns tyvärr inte i butiken än :S
Den får inte ta slut innan jag har hunnit dit bara, då kommer Bellabus bli ledsen.



Efter shoppingen gick vi till Paprika, sicken skräll.
Där blev det en hel del tjöt, riktigt trevligt som vanligt :)

Väl hemma i Kärra igen blev det myskväll med familjen, kollade bland annat på doobiidoooo ;)

Fick ju dock se till att lägga mig i tid, hade ju tidig morgonträning imorse.
Den gick för övrigt bra, vilket va skönt, har ju match imorgon uppe i Stockholm mot Spårvägen.
Den ska spelas i Eriksdalshallen, har faktiskt aldrig varit där, så det blir nått nytt :)

Bussen går klockan 08:00 imorgon bitti, så det gäller att lägga sig tidigt idag igen.

Har tänkt att bara chilla idag och förbereda inför imorgon.

Det enda jag har inplanerat är Montpellier mot Sävehof ikväll i handbollens champions league, den ska ses !

Just nu känner jag mig ganska trött, så ska bara hänga upp en tvätt och sen lägga mig och vila en stund.

Ciao.


Kommentarer
Postat av: vickan

Åh Bellabus jag visste att du skulle köpa den klänningen! Den är supersnygg, tänkte också satsa på den först men du passar bättre i grönt! :D

2010-10-02 @ 16:42:11
URL: http://vicktorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0