mot stan

Kom hem rätt sent igår efter en  riktigt lång dag.
Matchen behöver man inte säga så mycket om, den va liksom inge bra.

Bara att bita ihop och ta nya tag.

Är ledig idag från jobbet, så nu har jag tvättat lite här hemma och ska snart bege mig in till stan.
Ska försöka se om min älsklingsklänning har kommit in i butiken än :)

Sen under eftermiddagen blir det rehablöp och kanske lite mys med familjen. Det är ju torts allt kanelbullens dag idag.



På bilden syns det kanske att jag har fått väldigt långt hår, Palle säger att jag ska klippa mig, ska jag lyssna på henne ?? ;)

Mot stan.
Ciao.

Kommentarer
Postat av: JULIAAA

Nej för fanken. SNYGGT!!!!!!

2010-10-06 @ 07:02:41
URL: http://juliaasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0