Jag (L) Ullared

Så var man hemma igen efter en tripp till metropolen Ullared.
Lika trevligt som vanligt att besöka varuhuset Gekås och de närliggande affärerna.
Det blev en del köp och jag är riktigt nöjd med allt.



Köpte bland annat dessa solbrillorna ;)

Fick köpt finfina grejer i inredningsbutiken också. Tänkte att jag skulle orna bilder på detta sen och lägga upp på bloggen.

Bilresan hem va fylld med svenska godingar. Vi sjöng högt, i otakt, på engelska och mitt upp i allt blev det tyst (vi åkte ju över viskan)

Elois framförd på engelska är kanske både lite tragiskt men underhållande ;)

Nu ska jag planera lite inför Sex and the City kvällen som jag ska ha.

CIAO

Kommentarer
Postat av: Carroliten

haha schhhh ;)

2010-10-13 @ 16:39:13
URL: http://caarroliten.blogg.se/
Postat av: Vickan

Tack bellabus :)

2010-10-14 @ 07:30:50
URL: http://vicktorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0