Häcken - Malmö FF

Skrev ju att jag och mammsen skulle baka idag. Det gjorde vi inte.
Vi sköt faktiskt upp det tills imorgon, hinner det då med.

Istället satte vi oss för att se Häcken mot Malmö FF. Det är sådär extra kul nu när det är guldstrid. Blir liksom extra nervös, även fast det inte spelar mig så stor roll vilka som vinner, Malmö eller Helsingborg.
Tycker dock att det hade varit roligt om det avgjordes i sista matchen, så spännande då liksom.

Något som jag och mamma noterade under matchen va ett en Malmöspelare va riktigt lik en handbollsspelare.
Ni kan ju ta er en funderare på det, tänkte kanske slänga in en "lika som bär" bild imorgon, får se hur det blir med det.

Har skrivit rent frågor och annat inför lördagen. Skönt. Imorgon väntar städning, kul.

Vad har hänt mer idag?
Jo, när jag och mamma skulle sätta oss för att kolla matchen slutade TV:n att sammarbeta.
Det hela slutade med att vi fick ringa vår betydligt mer händigare granne Tony.
Tur att dom finns, de har fått hjälpa oss med det mesta. Alltifrån brandlarm som tjuter konstant till brun utan sol insmörjning mitt i natten.
Ja ni fattar, härliga grannar helt enkelt :)

Just nu leder Malmö med 0-2. Känns stabilt för pågarna som nog kommer gå stridande ur hättan som Palle skulle sagt.
Precis när jag skrev klart den meningen gjorde Malmö mål. Så nu står det 0-3, inget annat.

Nedräkningen fortsätter ...



Ciao.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0