fredagsmatch

Sådär, då va man tillbaka på jobbet igen efter en dags ledighet.

Sitter i vanlig ordning och kollar runt på internet och äter min lunch.

Idag är det inte nått löp innan träningen, blir en inför matchen träning.
Det är ju nämligen så att vi spelar match på fredag 19:21 i Lillekärrshallen.
Ska bli riktigt kul att få spela på en fredag igen, va ett tag sedan.
Denna gången är det IVH som kommer hit.



Igår gjorde jag lite små förändringar i mitt rum med de nya inredningsprylarna jag köpte på våran roadtrip.
Det blev mycket fint, är supernöjd :)

Jag hann även med att förbereda en liten tävling till SATC kvällen.
Frågan är bara, vem känner mig bäst egentligen? ;)

Nu ska jag kila.

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0