exakt en vecka kvar

sen smäller det.
SATC kväll at my place !!!!

Ska planera det sista inför den kvällen nu i helgen hade jag tänkt.

Dagen ser ut enligt följande:

* Städa
* Duscha
* Göra iordning mig
* Träffa Nettan och strosa runt på IKEA
* Kolla herrmatchen
* Spelkväll

Så ser planerna ut nu i alla fall.
Ska ta mig i kragen och få lite ordning här.
Mammsen och Pappsen åkte nyss till Lysekil.
De ska på 40 års fest hos pappas förra jobbarkompis Gustav.

Har lite nya ideer till mitt rum, ska se om IKEA lever upp till kraven och om det då kan bli en liten förändring.

Nästa Lördag är det - ALL IN !

CIAO

Kommentarer
Postat av: Vickan

Lääängtar!

2010-10-23 @ 11:54:56
URL: http://vicktorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0