cocktail

Idag är det inte heller någon vanlig dag. JAG har nämligen köpt en bok.
Ja du läste rätt, BELLABUS har köpt en bok. Det hör inte till vanligheterna.
Dock inte vilken bok som helst.



Just precis, en ROSA COCKTAIL bok.

Sov lite dåligt i natt, så snoozade mig igenom nästintill hela förmiddagen.
Därefter blev det att åka & handla med Malin igen. Hann in en snabbis på IKEA med.

Nu ska jag skriva lite på datan inför lördagen.
Saker och ting börjar att ta form, skönt.

Ikväll blir det bakning för hela slanten. Mamma och jag eller mest mamma ska baka.
(Jag är inte riktigt lika bra på det, men jag får säkert gå ut med skräpet, diska och allt det roliga som bakning medför) ;)

För att nämna nått helt annat. VAFAN har hänt med vädret idag. Igår va det en kall men ändå solig och fin höstdag.
Idag fullkomligt öser regnet ner och vinden gör att regnet piskas i ansiktet på en. USCH, tur att jag inte ska sätta min fot utanför huset mer idag då.

 


Over and out.

CIAO.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0