Cause I'm just a teenage dirtbag baby

Sitter i vanlig ordning och surfar på lunchen.

Idag är det inte vilken måndag som helst.
Förutom att det som vanligt är jobb och träning så är det ju faktiskt så att jag är en dag närmre 20.
Vilket innebär att jag är halvvägs till 40.
Min hud börjar åldras och snart kommer rykorna synas.
Jag är inte längre tonåring, känns ju konstigt eftersom man har klassats som det sen man va 13.
Jag har inte många åldrar att se fram emot (tex. 18 år - myndig, 20 år systemet, ja ni fattar)

Känns som sagt konstigt.
Men, det finns ju fördelar med allt.

Det ska firas ordentligt på lördag med massa goa människor!
Jag kan gå på systemet, ska bli kul att se om jag ens behöver visa leg, jag ser ju tydligen ut att vara 30 år ...
Jag kommer förhoppningsvis inte att tillhöra de "unga" när man ska köra "gamla" mot "unga" på träningen.
Man "jubilerar" vilket innebär att ja man jubilerar.
Jag har levt i 20 år !!! HALLÅ det är hur myckte som helst.
Jag har aldrig upplevt 80-talet (tänk så kul ni hade haft att se mig i de skitfula frisyrerna och kläderna, tur för mig att jag slapp)
Jag har upplevt ett millenium! (okay, det är jag inte ensam om, men skit i det)
Jag har spelat handboll sen jag va ca 6 år fram tills nu, shit, det är längre än halva mitt liv !

När jag nu ser såhär på saken, så är det nog inte så farligt att bli 20.
Men jag ska i vilket fall som helst köpa anti-rynk kräm NU!!!

En dag närmre SATC-kvällen ...




Tyckte för övrigt att rubriken va lite rolig, sista veckan jag kan använda den liksom ;)

CIAO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0