vinst

Sitter just nu på bussen påväg hem från Stockholm.
Just nu har man en skön känsla i kroppen, VI VANN !
Det va ett tag sedan.



Just nu visas Baksmällan på TV:n, tycker den filmen är jättebra men har man sett den flera gånger så behöver man inte sitta här och få nackspärr.
Lyssnar på Spotify istället och bara slappar.

Imorgon är jag som sagt ledig, då blir det att sova och kanske en sväng in till stan.

Och slutligen. VI hade en livlig diskussion vid vårt bord när vi stannade för att äta idag.
Jeffa konstaterade slutligen att: "Man tar ju säden dit man kommer"

Jag
och Eddie kollade på varandra och började asgarva.
"Man tar ju seden dit man kommer"
heter det ju ;)

Och för er som ville veta kom jag och Carro tredje sist i frågesporten.
Det hade spekulerats innan frågesporten om  vilket tema det skule vara idag.
Carro sa att hon hört något om prinsess tema. Då  hade vi vunnit. Men så va inte fallet idag.
Frågesporten bestod av frågor motor/sport.

Som världens skönaste brevbärare Gustav Svensson skulle sagt, "i sporter använder man bollar"

Ciao

Kommentarer
Postat av: Lilla syster :)

hahahahaahahahahaahhah jag dör! hehehe säden! hheheeheh



bra med vinst! bra gjort! :)

2010-11-07 @ 20:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0