Trötter

Idag känner jag mig riktigt trött och seg.
Då är det så skönt att veta att vi slutar klockan 14:00.
Då ska jag hem och sova en stund, åhh skönt.

Jag ska dessutom både platta håret och fixa naglarna innan match.
Det svarta nagellacket som målades på i lördags sitter fortfarande kvar, till viss del så att säga.
Ser inte allt för trevligt ut, det ska bytas ut mot nått rosa & fint :)

Platta håret
gör jag alltid innan match. Anledingen?
Jo det är såhär, jag har väldigt långt hår, därför måste jag alltid ha håret i en fläta när jag spelar.
Annars hade jag haft page vid det här lagret.
Det rycks och slits väldigt i håret och det gör så tusans ont att kamma ut det efteråt när en halv klisterburk sitter i.
Flätan bli lättare att göra och håller bättre om håret mitt är plattat och inte sådär stort och yrvädrigt som det är annars ;)

Sen gör faktiskt Carro en riktigt tjusig fiskbensfläta på mig innan matcherna :)

En låt som för övrigt snurrar i huvudet på mig nu är Andreas Weise låten.
Ååhhhh åhåh åååhhh åhåh - Han e stört han e bäst han e vackrast!

Och nej jag har inte hans som favorit i Idol eller nått, det är bara låten som är sådär lagom irriterande och skön ;)
Den spelas för övrigt i vårt omklädningsrum innan match, me like.

Match ikväll mot Bollklubben. Tränaren från gymnasietiden CK & co gästar Lillekärrshallen.
Kommer bli tufft, Heid ser starkare ut i år än på länge. De kommer sluta på en topp placering i år, det är jag säker på.



Hoppas det blir mycket folk, det är ju derby (eller DÄRBY) kanske man säger ;)


Tänkte avsluta lunchrastens inlägg med en så kallad favorit i repris.
Skrev ju alltid i början av min blogg roliga citat.
Tyckte detta va rätt kul.
Ska kanske ta upp den delen igen och alltid avsluta med ett citat, vad tycker ni?

PUSS.


"Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra."

Källa: Margaret Mead


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0