Tillbaka igen!

Ja, nu kommer det ett inlägg här igen.

Får ju börja med att uppdatera er om vad som har hänt.

I tisdags morse springer mammsen in på mitt rum och säger: BELLA Vi har försovit oss, klockan är tio i 7!
Man hinner inte ens öppna ögonen riktigt innan man är på jobbet.
Jag hann dit i tid, men med andan i halsen.
Fick dock inte med mig all min mat och träningskläderna. Så på lunchen fick jag traska hem och äta och packa iordning detta.
Efter jobbet va det gymmet som gällde, sedan träning.
Trots den lilla extra sovmorgonen som jag fick va jag riktigt trött och somna direkt.

Onsdag
, då satte vi flera klockor för att inte det skulle bli för mycket sovmorgon ;)
Va uppe i god tid och fixade allt, la fram kläder tills kvällen osv.
Väl på jobbet får man sms. Intersport (som är en av våra största sponsorer som vi ska stå och sälja Sverige prylar med innan fotbollslandskampen Sverige-Tyskland senare på kvällen med) ville ha dit fyra tjejer lite tidigare för att sätta iordning diverse saker.
Då va det bara för mig att under lunchen få skjuts hem av Palle (tack så mycket) för att slänga i mig maten, sminka mig så man såg ut att vara vid liv och ta med mig ombyterna inför kvällen.

Sista rasten igår blev det ju då det lilla korta blogginlägget pga av tidsbrist, jag ber om ursäkt.

Hade ju tänkt att jag skulle gå på matchen efter att vi sålt färdigt. Men jag kan ärligt säga att jag va helt färdig och bara ville hem till min varma säng.
Det va riktigt kallt igår, stackars killarna som fick springa där med shorts :S

Ikväll väntas det träning och imorgon är det fredag. SKÖNT.

På lördag är det match borta mot Kroppskultur.
Sen är vi lediga från handbollen sön-sön.
Ska bli skönt att kunna träna precis när man vill och inte ha några tider att passa :D

Är supertrött idag och kommer somna som en stock ikväll.

Skulle lagt in en bild här, men det funkade inte, så sorry Lindi ! ;)

PUSS.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu börja det likna nåt ;)

2010-11-18 @ 18:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0