Saturday

Roadtrippen va riktigt lyckad.
Fick inhandlad jeans, en snygg "pippi långstrump" tröja och en vit t-shirt.


Kom hem efter utflyckten och va verkligen helt slut.
Fick ta mig i kragen, duscha, packa väskan och bege mig upp till hallen.
Där vann herrarna över O/V Helsingborg.
Direkt efter matchen drog vi hem till Sanna och käkade mumsig Tacos och badade i bubbel.
Rikitgt nice ;)

Sen var det utgång. Hamnade på Park Lane.
Hade det nice och träffa väldigt många goingar där.

Tappade dock bort mig för en stund och insåg att alla de som jag kom dit med va borta
Som tur va träffade jag Olle & Thomas, så de fick agera lite barnvakt ;)
Drog till Valand också innan det blev hemgång.

Kom hem vid 5 ungefär, det kändes under söndagen.
Fick ta mig en liten tupplur under eftermiddagen. Den blev rätt liten.
För när Mikaela kom hem va det första hon gjorde att tända lampan och sätta den rätt i ansiktet på mig.
Sooo lovely ;)

Jobb idag, hela veckan faktiskt. Ritkigt gött. Catssshiiiiinggggg ;)

Nu ska jag njuta av rasten.

PUSS.

 


Kommentarer
Postat av: karla

hej !! undrar var du köpte pippitröjan??

2010-12-01 @ 09:53:40
Postat av: Bella

Hej Karla :)

Köpte den på Holebrook :)

2010-12-02 @ 09:33:31
URL: http://izbellak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0