Oj så de blev

Ingen uppdatering på flera dagar. Jag ber om ursäkt.

Lördagen blev Uddevalla, förlust, tripp till Broddan, Park Lane, Träffa ANNA :D
Söndagen blev bara en degdag. Inga tider att passa, inga planer, ingenting. Sjukt sönt.

I måndags mådde jag lite sisådär, så det blev ingen träning för mig.
Fick skjuta upp den dagens träning tills idag.
Så om ni ser någon som pulsar runt i snön senare i eftermiddag så är det bara jag ;)

Annars har det la inte hänt så där jättemycket.
Börjar förbereda för julstöket som blir till helgen.
Både hemma och hos Mikaela.
Ska ju dit på lördag och julmysa lite. Ska bli trevligt.

En annan sak som är rolig är att mitt paket från H&M verkar vara påväg till Candy.
Håller tummarna för att det ska komma ett SMS där det står att paketet finns att hämta.
Guuud så jag läääängtar!
Tänk så passar inget nu, då blir jag fan sur.

I helgen gjorde jag något som i alla fall gav Broddan ett gött skratt.
JAG SPELADE FIFA.
Jag kan nog vara SÄMST I HELA VÄRLDEN på det spelet.
Tyckte det va skitsvårt.
Jag fattade aldrig vilken gubbe jag va, vilket resulterade i att jag sprang utanför planen och offside hela tiden.
Förlorade på straffläggning men jag måste säga att jag är nöjd i alla fall.
Jag fattade inte hur man hanterande bollen, dribblade eller gjorde nått.
Men nu har jag i alla fall prövat det.

Skrev det på facebook. Gillar Lajnens kommentar. "Oh my god are u becoming a guy?" ;)


Ska styra upp nått med Anna denna veckan också.
Är sugen på utgång till helgen. Hade inte suttit fel.

Ingen bild blev det idag. Men jag tror ni överlever.

Nu ska jag läsa Aftonbladet.

PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0