MUMS

Ja så kan man sammanfatta gårdagen.
Massa nya kläder att hänga i garderoben.
Fick fyndat en del vid Arkaden med.

Idag är det fredag, om nu någon skulle missat det.
Slutar klockan två, vilket är helt underbart.
Ska då dra mig hemmåt, göra mig iordning och ta mig ut i vinterkylan.
Det står shopping och fika med Nettan på schemat.
Skulle köpt HUNTER stövlar igår, men de fansn inte i min storlek, ska leta vidare idag.


Ska även se efter ett par andra snyggingar med klack som jag vill ha.
Något i den här stilen vill jag ha, fast utran nitarna. (va bästa bilden jag kunde hitta)






Just nu mår jag bra, en nyfylld garderob och helg. Vilken människa skulle inte må bra då liksom ?! ;)

Nu är det rast här och jag gör min vanliga sväng på world wide webb.

PUSS
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0