lördag=shopping

Gårdagen blev mycket trevlig. Mormor Ulla hade show och lillkusinen Lovisa va sockersöt.
Tog en massa fina bilder på henne. Lägger kanske upp nått här på bloggen.

Dagen startades med träning.
Tänkte ta mig i kragen nu och göra iordning mig och dra in till stan. Tänkte shoppa lite.
Skulle egentligen mött upp Nettan, men hon fick lite förhiner, så vi ska ta & ses nån annan dag :)

Ikväll
blir det Håkan Hellström.
Mormor va skeptisk och undrade hur man kunde tycka att han va bra. Han kan ju inte sjunga sa hon.
Nja, han kanske inte sätter alla toner, men det gör inte jag heller.
Men lyssnar man på texterna så förstår man varför han är så populär.

Just nu lyssnar jag inte sönder Håkans nya album. Kanske jag borde göra, men istället lyssnar jag massa på Melissa Horn och Lars Winnerbäck.
Verkligen fastnat för dem nu. Så jäkla bra.



Lät du henne komma närmre
Var hon vackrare än mig?
Ja, det finns dagar som jag tänker mer på henne än på dig
Jag går bredvid men halkar efter jag orkar inte springa mer
försökt att visa dig med blicken men det är inte mig du ser
den här platsen är någon annans och jag måste hitta ut
hur ska man älska nån som har älskat nån förut?

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0