let it snow, let it snow

Idag när jag steg upp ur sängen fick jag mig en mindre chock.
DET SNÖADE UTE !

Då tänkte man ju direkt, det kommer slaska bort lagom till lunch.
Men nu sitter jag här på lunchen och det snöar mer nu än vad det gjorde imorse.
Riktiga julkänslor börjar sprida sig nu, me like.



Idag är det som sagt jobb som gäller.
Efter jobbet drar jag och Palle direkt till gymmet.
Därefter blir det träning och efter det ska jag vila huvudet på kudden.

Ser för övrigt ut som om helgen är fullspäckad. Det ser jag verkligen fram emot.
Fredag är det match hemma mot Heid.
Lördagen
ska spenderas på Lager 157 med M & R.
På kvällen väntas det utgång och på söndag är det träning igen.

Känns bara sm att helgerna försvinner nuförtiden.
Vad gör man av dom liksom ?

Nu ska jag ta min vanliga sväng ut på internet.

PUSS
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0