ledigamåndagen

Japp, fick mig en mycket välbehövlig och go sovmorgon.
Fick åkt in en sväng till stan och bytt en födelsedagspresent.
Eddie & Co. hade köpt samma berlocker till mitt Sabo armband, så då bytte jag till ett par solbriller och ett rött löppslift. Riktigt fräcka va dom.

Köpte mig en bad tröja på H&M (var annars) ;)
En grå, tunn långärmad. Riktigt fräsch den med.

När jag stod där i kön och skulle betala såg jag ett bekant ansikte. Kära TorsbyJulia va det ju!
Sen kom ytterligare ett bekant ansikte. Emma Hjerpe!

Pratade väldigt länge med dessa två goa tjejer, det va riktigt trevligt :)


Drog hem efter det och drog på mig löparkläderna.
Sen blev det en go genomkörare runt Kärra.
Lååång
stretching med Augustsson och Bergqvist, sen en VARM dusch.
Det är så satans kallt nu, man fryser ju ihjäl :S

Nej nu ska jag vila huvudet mot kudden. Imorgon är det jobb igen och jag vill vara fit for fight.



Godnatt.

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0