Första advent

Va ju igår.
Men efter lördagens ståhej va det en trött Bella som under söndagen inte gjorde ett piss typ.
Mamma och Malin julstökade för fullt.
Skulle gjort det i mitt rum med, men som det ser ut nu har jag mest stökat ;)

Lördagen spenderades på Friggagatan med julbak, tjöt, glögg och drinkar.
Sedan drog vi till Park Lane och hade en riktigt nice utgång.
Real Mölndal fullkomligt ägde dansgolvet och scenen ;)

Träffade Sofia Holmberg därinne. Hon är så skön den tjejen.
Volvo 4 life, Ligården 4 ever ;)

Som sagt, lyfte inte ett finger under söndagen.
Ordnade dock lite rolig underhållning för mammsen och Malin.
Drog på mig en snygg body och gjorde lite balettmoves. Måste varit en hemsk syn.

Nåväl, lite adventsmys blev det med glögg och pepparkakor.
Längtar ihjäl mig
tills vi ska klä granen. FÖR DÅ SKA JAG VARA MED!
Det är liksom höjdpunkten, då känner man att det är jul.



Tror att granen på friggagatan kommer bli sjukt fin med alla de fina dekorationer som Mikaela har köpt.
Grodan boll röstades bort, det va rätt givet ;)


Idag är ledigheten från laget över. Ska ha spinningpass på katrinelund, så Palle och jag drar dit direkt efter jobbet.
Skönt att det inte är den vanliga träningen. Dels för att det är gött med variation, men mest för att träningen inte slutar 9 på kvällen.

Tänkte kolla på El clasico idag. Heja Barcelona ! :D

Kom nyss på att dagen igår inte va helt bortkastad.
Fick bokat biljetter till Håkan Hellströms spelning på Trägårdsföreningen nu till sommaren :D





PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0