det pirrar i magen ...

...För idag är det FREDAG och det är som alltid helt underbart att det är just FREDAG.
Det är liksom inte alls lika jobbigt att stiga upp ur sängen på morgonen, man vet ju att det liksom är slut på veckan och dags för fredagsmyyyysssssss.

Idag är det exakt en vecka sedan jag fyllde 20år.
Det innebär att jag har mindre än hälften kvar tills jag är 40 år .... ;)
Nej herregud, ska släppa det nu. Det är ju så jävla långt dit i allafall.

Ikväll vet jag inte om det blir så mycket fredagsmys. Däremot kommer fredagen spenderas i trevligt sällskap.
Vi ska ha släktkalas för mig idag.
Blir lite buffe och rulltårta som mammsen har gjort. För mig blir det nog glass istället. Gillar liksom inte grädde & sånt gois.

Imorgon är det träning. Sen ska jag träffa Nettan :)
Efter det är det dags för HÅKAN HELLSTRÖM.




Det ska bli riktigt trevligt och jag hoppas verkligen att han spelar för en lång lång tid. Annars kommer jag kanske kräva pengarna tillbaka ;)
Även lördagen kommer alltså spenderas i trevligt sällskap.
Ska ju givetvis inte gå och se Håkan ensam. Ska dit med Carro & Stina.
Sen kommer det nog va ganska många andra som ska dit förutom vi så att säga, men dom känner vi ju inte ;)

Blev för övrigt superglad när Mikaela ringde mig imorse och sa att hon sett att H&M hade fått in byxdressen igen på internet. Hon va snäll och beställde den till mig. Så nu är den påväg eller ja, den är ju inte påväg nu, den kommer hänga i min garderob i mitten av december. Men den är så fin så den är värd väntan!

Söndagen kommer bli en väldigt lång dag, den kommer för övrigt innehålla en hel dels resande.
Vi ska ju till Stockholm för att spela mot Tyresö.
Tidig uppgång och sen hemkomst är att vänta.

När jag och Nettan glider runt på stan imorgon är det några grejer jag väldigt gärna vill kolla in / måste köpa.


* En vit skjorta
*
HUNTER stövlar
*
Solbrillor
*
Halsduk, mössa och vantar (som är enhetliga)
* Poncho (kanske jag redan beställer idag)

Blev ju inget inlägg igår, så inlägget idag blev desto längre.
Men nu har jag inte mycket tid kvar på rasten, inte heller på arbetsdagen. Slutar 14:00

Highway to helg, Äntligen Fredag, Friday I'm in LOVE
- Ja ni fattar, det är HELG!

CIAO!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0