Det blir aldrig riktigt som man har tänkt sig ...

... nej det blir det verkligen inte.
Saker & ting har satt käppar i hjulen för mig idag.
Det som såg ut att vara en fullspäckad dag med en hel del grejer att göra blev istället en ganska lugn dag.
Har dock hunnit med en del shopping.
Kammade hem lite finfina kläder från H&M förut idag, de ska förgylla min garderob såhär i höstmörkret.

Får börja göra iordning mig för ikväll nu.
Ska packa inför imorgon också.
Det blir ju en väldigt tidig uppgång då bussen lämnar Lillekärrshallen redan klockan 07:00
Livet är hårt, men jag är ju som sagt ledigmåndag så för min egen del känns det helt okaj.

Lite bilder från gårdagen ...







Får börja platta håret nu tror jag, annars hinner jag la aldrig bli klar.

Den stora frågan är, som alltid, Vad ska jag ha på mig?

Håkan Hellström here we come ...

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0