Destination Uddevalla

Vaknade upp imorse och fick mig en mindre chock.

DET HADE SNÖAT !

Så fint det ser ut och julkänslorna bara sprudlar.
Har till och med hunnit lyssna på massa julmusik såhär på morgonkvisten.

Har just käkat frukost, så nu går jag runt och packar väskan inför matchen.
Dubbelkollar alltid typ 100 gånger att samtliga saker är med.
Vill ju inte komma till match utan skorna, sport bh. Ja ni fattar.
Bättre att ta det säkra före det osäkra.

Gårdagen blev typ som jag hade tänkt mig.
La mig på soffan när jag kom hem och sov till klockan fem.
Välbehövligt och så jävla skönt.

Nu blir det till att göra iordning sig för matchen.

Ikväll blir det troligtvis utgång med Anna Panna Järlebrandt. Ser jag verkligen fram emot. 

Herregud, höll ju på att glömma.

Andreas Weise satt inte säkert igår. Han hängde löst. Sen åkte han ut.
Har som sagt inte följt idol sådär jättemycket, men såg duellen igår och tyckte att just Andreas va riktigt bra.

Precis när beskedet kom att han var tvungen att lämna Idol smsade jag Carro och skrev: Jag beklagar sorgen.

Hoppas dock att Weise låten spelas högt i omklädningsrummet idag. Den är ju i vilket fall hur go som helst.

Avslutar med en bild från varmare tider. Turkan med Martina 2010.



PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0