bbrrrrr it's cold out here

Dagen igår på jobbet fullkomligt flög förbi och innan vi visste ordet av va klockan 16:00
Då drog vi direkt till Katrinelund för att invänta träningen.
Körde på riktigt bra och va verkligen helt slut efter träningen.
Det blev spinning, core, ben ja typ allt ;)

När jag kom hem snabbade jag mig att fixa maten tills idag, fick slängt i min massa pasta igår efter träningen med.
Hade verkligen tömt mig själv så jag åt som fan.

Efter det skulle jag inventa El clasico.
Klockan 21:00
Ja ni läste rätt, då somnade jag!!!
Jag missade hela matchen och sov som en stock fram tills klockan ringde imorse.
Det sjuka är att jag fortfarande är trött!!

Kommer la somna likadant idag.



Hur som helst, gött att Barca vann igår. 5-0, shit.
Hoppas inte Ehrnbring tippade Real som hon sa igår ;)

Idag känner man ju i alla fall att man lever.
Träningsvärk lite här & var, men man ska inte klaga. Man blir ju bättre av det :)

Har precis proppat i mig massvis med pasta så att jag ska orka köra på hela träningen i afton.


Vädret de senaste dagarna har ju varit riktigt kallt.
Bitande kyla som verkligen gör så att man helst inte sätter foten utanför huset.
Ska absolut inte klaga, för snön ser så fin ut och jag har hellre ett vitt snötäcke med minusgrader än ösregn och iskalla vindar som piskar en i ansiktet.
MEN jag klarar inte av kyla. Min kropp säger ifrån.
Har de senaste dagarna fått ha flera par med byxor på mig, flera tjocka tröjor, vantar, ja ni fattar hela rubbet.
TROTS detta, så FRYSER JAG !!!!
Mina händer går knappt att använda för att de är så frusna.

Hade liksom inte haft något emot att befinna mig på denna stranden nu liksom.



Men det är dags att sluta drömma, snart är det JUL och efter julen kommer NYÅRSPARTAJET sen är det typ ett halvår kvar sen sitter man där med sin paraplydrink och klagar på att det är varmt.

Men det är la så vi funkar. Man klagar alltid på sånt man inte har.

Men jag ville bara att alla skulle veta att JAG FRYSER ;)

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0